Jestem wzrokowcem!
Obraz, historia, splot różnych wydarzeń opowiedzianych kadrem – one potrafią rozbudzić moją wyobraźnię i działają!
Okazuje się, że nie tylko na mnie ☺
Spędzamy wiele godzin patrząc na monitory. „Gapiostwo” jest domeną naszych czasów 😉
Opowiedziane historie muszą być coraz szybsze, bo nasza uwaga jest ulotna…
Wiem, jak trudno utrzymać zainteresowanie widza, czytelnika. Wiesz… piszę bloga 😉
Chciałabym by ktoś czytał to, czym się dzielę bo wierzę, że piszę o rzeczach potrzebnych.
Dlaczego chciałam dziś zwrócić Twoją uwagę na kampanie społeczne?
Bo one też mówią o rzeczach potrzebnych i o ważnych kwestiach.
Tu jeden obraz potrafi zastąpić setki słów.
Kampanie społeczne powstają, by przybliżyć społeczeństwu jakiś szczególny problem (np. przemocy, alkoholizmu, ubóstwa).
Celem takiego działania jest nie tylko uwrażliwienie nas na owe problemy, ale także przeciwdziałanie im – na najważniejszym poziomie – na poziomie ludzkich emocji i działań.
Jestem trochę społecznikiem – ale zamiast pisać przydługie teksty wolę czasem oddać pałeczkę fachowcom od czarów i magii obrazkowej.
Od czasu do czasu będą się na blogu pojawiać plakaty z różnych kampanii społecznych – takich które zwróciły moją uwagę i nad którymi, mam nadzieję, pochylisz się także Ty.
A może pójdzie za owym zainteresowaniem jakaś słuszna inicjatywa?
Jeśli wpadnie Ci do głowy pomysł – podziel się nim? Z chęcią przeczytam ☺
Zaczynamy?
Kampania Rzecznika Praw Dziecka – Rok Janusza Korczaka 2012 – Nie ma dzieci – są ludzie.
Kampania ma przypominać, że dzieci są pełnoprawnymi obywatelami i przysługują im prawa, które powinny być przestrzegane.
Przeczytaj także:
https://dziecisawazne.pl/o-podobienstwach-miedzy-dziecmi-doroslymi/
***
A w moim blogu na pewno zainteresuję Cię artykuł o tym, dlaczego ojciec nie może porwać swojego dziecka.
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }